معرفی انیمیشن ویلوبی ها The Willoughbys
یک وبلاگ فرهنگی درباره موضوعات فرهنگی
معرفی انیمیشن ویلوبی ها The Willoughbys
شنبه 31 خرداد 1399 ساعت 14:10 | بازدید : 139 | نویسنده : بهار | ( نظرات )

انیمیشن ویلوبی ها The Willoughbys یکی از جدیدترین انیمیشن های سال 2020 است که در تاریخ 22 آوریل از شبکه نتفلیکس پخش شده است. این انیمیشن را با نام دیگر خانواده ویلوبی ها نیز می شناسند. ماجرای این انیمیشن درباره خانواده عجیبی است که در آن پدر و مادر هیچ گونه توجهی به فرزندانشان ندارند.
در داستان انیمیشن ویلوبی ها که از سوی یک گربه روایت می شود، فرزند بزرگ خانواده ویلوبی ها تیموتی نام دارد که همواره جای خالی پدر و مادر را برای خواهر کوچکش جین و دو دو برادر دوقلویش که هر دو بارنابی نام دارند پر کرده است. با این وجود او همواره به دلیل داشتن خواسته های طبیعی مانند غذا از طرف پدر و مادر مواخذه و حتی زندانی می شود.
در همین حین یک بچه نوزاد بطور اتفاقی وارد خانواده آنها می شود که سبب اخراج بچه ها از خانه می شود. آنها که در تلاشند برای نوزاد سرپناهی پیدا کنند، با افراد زیادی آشنا می شوند. در ادامه انیمیشن ویلوبی ها پدر و مادر برای آن که بتوانند به سفر دور دنیا بروند پرستاری را برای بچه ها استخدام می کنند. ورود این پرستار به زندگی بچه ها اتفاقات جدیدی را برایشان رقم می زند.

 

انیمیشن ویلوبی ها اثری از کمپانی Bron Studios است و بر اساس کتابی با عنوان مشابه ساخته شده است. پیام اصلی تماشای انیمیشن مذکور به کودکان این است که می توانند دوستان و افراد نزدیک زندگی را بدون توجه به داشتن نسبت خانوادگی انتخاب کنند. به بیان دیگر نسبت خانوادگی تضمینی برای داشتن یک رابطه عاطفی موفق برای انسان ها نیست. و چه بسا دوستانی که خودمان انتخاب می کنیم تناسب بیشتری با روحیات ما داشته باشند و بتوانیم نقاط اشتراک بیشتری با آن ها پیدا کنیم. انیمیشن ویلوبی ها پیامی از حقیقت پایدار بودن عشق و محبت و دوستی در دنیایی دارد که خودخواهی دیگر انسان ها می تواند سبب رنجش ما شود.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فرهنگی و آدرس farhangii.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 10
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 5
:: بازدید ماه : 78
:: بازدید سال : 182
:: بازدید کلی : 660